Политика на връщане на продукти и възстановяване на парични суми.

Надяваме се, че ще останете доволни от доставените продукти!

Ако все пак се почуствате неудовлетворени от получените продукти или промените решението си, може да  откажете вашата поръчка в срок от един месец, считано от датата на получаването ѝ. Необходимо е продуктите да са в непроменен търговски вид. 


Връщане на продукт може да направите през профила си, като влезете в История на поръчките и от самата поръчка натиснете бутона Върни:



Адреса за връщане е:

ДЕЛФИНА ООД
София 1226, ул. Мара Бунева 26,


До три работни след получаването на продуктите ще ви възстановим сумата:

с банков превод, ако сте платили с наложен платеж. В този случай ще имаме нужда от ваша банкова сметка и трите ви имена. 

- по банковата Ви карта, ако сте платили с карта

към PayPal акаунта Ви, ако сте платили през  PayPal 



Гаранция на продаваните продукти


Ние поемаме ограничена гаранция на продаваните продукти за срок от един месец, считано от датата на получаването на поръчката. Гаранцията не покрива нормалните следи от употреба, както и щети на продукта, получени в резултат на употреба, различна от обичайната, за която е предназначен.

За да направите рекламация на наш продукт е достатъчно да ни уведомите по телефон 00359 878 777 950 или e-mail info@delfina.bg, като посочите номера на поръчката и предоставите информация за причината за рекламация. При основателна рекламация ние ще се опитаме да заменим продукта със същия или ще възстановим сумата.